سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

 

شکی نیست که تروریسم جدید این بار با لباس عقیده و اندیشه، ایدئولوژی و فرهنگ ظهورکرده و هدفش نابودی همه اعتقادات به ویژه دین مبین اسلام است. جنگی تروریسی و جهانگیر به نام آرماگدون بر ضد جهان اسلام آغاز شده است .

 بسیاری از موسسات فرهنگی تأثیر گذار در آمریکا و روشنفکران این جامعه می کوشند، شک و شبهات درباره قرآن را گسترش دهند. این تهاجم تبلیغاتی زمینه را برای بسیاری از روزنامه ها و مجلات آمریکایی و غربی و بسیاری از کشیشان صهیونیست زده جهت حمله به دین اسلام فراهم کرد. آنان دین اسلام را سرچشمه شرارتی معرفی کرده اند که آبشخور "تروریستها"ست!

کانالهای تلویزیونی، مجلات و جراید آمریکایی نیز به دادگاه محاکمه قرآن کریم و حمله علیه آن تبدیل شده اند. آنان تهاجم پلیدی را نیز علیه پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم آغاز کرده اند و در مصاحبه هایشان به راحتی به ساحت پیامبر اسلام توهین و دین اسلام را دین شر می نامند.

آنچه که من این مقدار به آنها اشاره کردم به این سبب بود که اعتقادات و توطئه های جهنمی و تروریستی استکبار جهانی که بر ضد اسلام و مسلمانان شدت یافته است، برایمان کمی مشخص گردد و این جنایتها و ترورها و مطالع غرب که دست به کشتار و غارت و چپاول ملتهای ستمدیده می زند بر همگان آشکار و رسوا شود. آنان شیطان را خدای خود قرار داده و بر اساس نامهای که در کتابهای دینی شان آمده، او را می پرستند.

آنان گاهی این خدا را گاهی یهوه، گاهی خدای "اسرائیل" می نامند. انان همین خدا را نیز گاهی سست می خوانند و می گویند که این خدا اعتماد به نفس ندارد. این خدای آنان بر  اساس هواهای نفسانی و شرورانه آنان رفتار میکند. این خدا به شرارت دست می زند. گاه نیز او را با خداوندگان دیگر شریک می دانند و هر از چند گاهی نیز او را به صورت آواره ای ترسیم می کنند که در چادر سکونت دارد و پیشاپیش ملت "اسرائیل" حرکت میکند.

شیطان پرستان گاهی نیز خدای خود را نادان معرفی می کنند که از کاری که میکند، آگاهی ندارد و از ان پشیمان می شود همان گونه که در کتاب آنان آمده است که "پروردگار متوجه شد و از شرارت پشیمان گشت"!

آنان از کدام خدا سخن می گویند؟! این خدا همان شیطان ملعونی است که غرایز جنون آمیز آنان را تحریک کرده است. به همین جهت از پستی و پلیدی تمجید کرده و فضیلت و نیکی را از خود رانده و از آن متنفر شده اند. آنان موازین اخلاقی را تغییر داده اند که دراین حال دروغگویی و فریبکاری از ویژگیهای متناسب با سیاست جهانی شده که صهوینیستهای یهودی و مسیحی رهبری ان را به دست گرفته اند . اصطلاح مبارزه با تروریسم هم از همین سنخ است، حقیقت آن است که همان کسانی که اندیشه مبارزه با تروریسم را ترویج می کنند، خودشان رژیمهای تروریستی را در سرزمینهای ملتهای صلح جو پدید آورده اند و نابودی و کشتارهایی که در حق سرخپوستان آمریکا انجام شد و قتل و کشتار و جنایتهایی که در حق ملت فلسطین روا داشته می شود و این ملت از سرزمینش اخراج شده، بهترین دلیل برای این مدعاست.

سوءاستفاده از نکوهش تروریسم از سلاحهای دروه معاصر است که صهیونیستها در طرحهای پلید و توطئه های خود از آن برای مبارزه ضد اسلام و جنگ علیه آن بهره می گیرند. اینها همه منطق ترروریسم  امریکایی است که صهیونیستهای پلید و مسیحیان منحرف و "صهوینست شده" هدایت ان را به دست گرفته اند.

 



  • کلمات کلیدی : مذهب، مسائل روز، سیاسی
  • نوشته شده در  سه شنبه 88/1/18ساعت  4:58 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \