سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

ـ یه روز یه بسیجیه کیف رمز دار میخره، ازش میپرسن رمز کیفت چیه؟ میگه یا زهرا.
ـ یه روز یه بسیجیه میره مغازه عروسک فروشی، بعد به فروشنده میگه، آقا این خواهرا چنده؟!
ـ بسیج مخفف باشگاه سازماندهی یک مشت جوجه
ـ به یه بسیجی میگن از یک تا ده به انگلیسی بشمار، میگه: وان، تو، تری، فور، فایو، استغفرالله سکس
ـ یه روز یه نفر زنگ می زنه خونه ی یه بسیجی، تلفنش رو پیغام گیر بوده، میگه لطفا بعد از شنیدن دعای کمیل پیغام خود را بگذارید.

 د ِ کوفت، برای چی میخندی؟ کجای این چرندیات خنده داره؟! واقعا هدف افرادی که این چرندیات را برای خنده میسازند، چیست؟ چیزی غیر از توهین است؟ غیر از تحقیر است؟ غیر از به زیر سوال بردن بنیانگذارش است؟!
کجای این مزخرفات خنده دارد؟! چرا خنده نداشته باشد، به سخره گرفتن افرادی که 8 سال از ناموستان دفاع کردند خنده دارد/ مسخره کردن افرادی که از هیچ گونه خدمت و یاری رسانی به نظام و کشور دریغ نمی کنند خنده دارد/ مسخره کردن افرادی که حضورشان را پر رنگ تر از نهاد های دیگر در مواقع ضروری، حوادث غیر مترقبه(سیل/زلزله) و خدمات عام المنفعله مشاهده میکنیم خنده دارد. چرا که نداشته باشد؟!
همین افراد بودند اوایل جنگ که کشور تازه پا گرفته بود و آمادگی دفاع را نداشت و ارتش و سپا هم تازه سازماندهی شده بود، به میدان امد تا دشمنی را که سودای فتح سه روزه را درسرش می پروراند خاموش کند. در طول هشت سال دفاع، بسیج آن چنان درخشید که دشمنان اعتراف کردند که "قدرتی در بسیج نهفته است که می تواند با یکایک ارتش های کلاسیک جهانی مقابله کند".
آری، بسیج همان مردمی بودند که با دست خالی به دفاع از کیان مقدس نظام اسلامی خود برخاستند و از ایثار خون خویش دریغ نکردند، جوانان سلحشوری که به فرمان امام (رحمة الله علیه) در پایگاههای مقاومت تحت نام "بسیجی" گرد آمده بودند و با کوچکترین اشاره ایشان به جبهه های نبرد رفتند و تا آخرین قطره خون خویش ایستادگی و مقاومت کردند.
پینوشت....................
بسیج جایگاهی ملکوتی است. مکانی برای درس چگونه زیستن انسانها، جایگاه عشق و صفا و صمیمت و در یک کلام، شهید جبهه ها و قهرمان یا مظلوم پشت جبهه هاست.



  • کلمات کلیدی : مسائل روز
  • نوشته شده در  جمعه 87/9/1ساعت  8:4 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \