سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

کوچکتر که بودم (منظورم دوران جاهلیتم است) مدام باخودم سر این قضیه کلنجار می رفتم که در جنگ صفین مگر انهایی که قران بر سر نیزه کردند کار بدی انجام دادند؟ خوب حرفشان که درست بود انها قرآن را قبول داشتند دیگر این جنگ در گیری سر چه بود که خون ریخته شد؟ اگر همه قرآن را مد نظر داشته باشند همه چیز حل خواهد بود و دیگر جای بحثی نیست!

آن وقت شعورم به این چیزها نمی رسید، نمی دانستم یعنی درک نمیکردم که گاهی انسان آنقدر میتواند پست شود که بخاطر منافع خودش هم که شده دست روی مقدسات خودش! نه اشتباه کردم! اگر برای خودش مقدس بود که دست به چنین کارهایی نمیزد، دست روی مقدسات مردم بگذارد و به راحتی آنها را زیر پایش له کند تا به اهدافش برسد ، تا جایی که قداست و احترام آن ارزشها را پیش چشم و اذهان مردم لجن مال کند.

من کاری به شخص ندارم، که آقای م. م فلان کرد یا آقای م. ک فلان! ولی خودتان چند لحظه کلاهتان را قاضی کنید ببنید چه لزومی دارد مثلا من تعداد کشته شدگان اخیر را هر طور شده به 72 نفر برسانم!
یا از اول شعار حسینی بدهم و بگم یک چیز مانده تا یک چیز!
یا همان اول رنگ چیز را انتخاب کنم!
و الان هم بیانیه بدهم و اعلام کنم برای گرفتن چیز روز قدس به خیابان ها بریزید! و آن روز را، روز چیز قدس نام گذاری کنم!

آقای موسوی، از همان روز اولی که شال سبز سیدی را به اسم سیادت (ناسیادت) خود به گردن آویختی و شعار یا حسین سر دادی و دم از خط امام زدی شصتم خبر دار شد و با خودم گفتم تاریخ تکرار شد!

آنها هم درست مثل شما دنبال خلافتی بودند که حقشان نبود، ولی نمیتوانستند قبول کنند که مردم امام را انتخاب کرده اند و شما دیگر جایی نداری، اما زمانی که علی علیه السلام به عنوان خلیفه مسلمین انتخاب شد، دست به شمشیر بردند و گفتند حق ما را بدهید! و جالب است درست شبیه شما قرآن بالای سرشان بردند! ولی خبر نداشتند آنها که قرآن بالای سر گرفتند و دم از آن می زدند همین کارشان خلاف کلام خدا بود! می بینید چقدر به هم شبیه هستید ولی یادت باشد که اگر هم همین طور پیش بروی مطمئنا جنگ خوارجی هم پیش رو خواهد بود، و مبادا یادت برود که نتیجه جنگ خوارج چه شد!

اما از آینده می ترسم، اینده ای مابعد از دولت چهارم، اگر اینجا هم مثل تاریخ تکرار شود! آنوقت چه؟! معاویه ای خواهیم داشت! مهره هایی را هم اصلاح طلبان الان مدنظر گرفته اند برای اعلام نامزد انتخابات چهار سال دیگر، اشخاصی هستند که چهره ی مقبولی در پیش مردم دارند مثل ... ، ولی درونشان چیزیست که آدم از گفتنش هراس دارد!
با علی در بدر بودن شرط نیست
ای برادر نهروان در پیش روست



  • کلمات کلیدی : سیاسی
  • نوشته شده در  پنج شنبه 88/6/26ساعت  8:50 صبح  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \