سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

در پست قبلی ام اشاره ای کردم به این که چرا زنان و مردان دوست دارند همانند جنس مخالف خود باشند و در پینوشتم گفتم که یکی از عواقب این موضوع این است که زنان دوست دارند مانند مردان کار کنند. وحال ادامه...

یکی دیگر از علائم آخر الزمان اینه که زنها در تجارت با مردها شریک میشوند، یعنی زنها به واسطه اینکه طبیعت مردانه پیدا کردند مایل میشوند به این که آنها هم مثل مردها بروند بیرون، حالا خانم می تونه توی خونه کار کنه و داخل خونه درآمد داشته باشه و راههایی هست که زن عفت و حجاب خودش رو حفظ کنه و در آمد هم داشته باشه، اما به این ها رضایت نمیده و میگه :"من هم باید بیرون کار کنم، و من هم باید مثل یه مرد باید برم تو اداره و کارمند بشوم و حقوق بگیرم و برم پشت میز و ..." این موضوع از همین جا نشأت میگیره و آثار همین موضوع است و اگرنه یک زن اگر به طبیعت زنانه خودش و به طبیعت حیاو عفت خودش باشه ، اصلا توی اداره بند نمیشه، حالا خانم ها میگن ما حجاب رو رعایت می کنیم، ولی آخه چه جوری؟ داخل اداره ای که 4 تا مرد نزدیک هم هستند و با هم کار دارند و مدام با هم در ارتباط اند و با هم صحبت می کنند حالا درمورد مسائل کاری و چیز دیگر، این تماس ها آخر اثر خودش رو میذاره و توی روحیه شان تاثیر گذار است. بعضی خانم ها که اصلا برای خودشان مردی هستند و خیلی راحت و قاطعانه با آقایون بحث و صحبت می کنند. حتما فساد و فحشا به این نیست که زنا انجام بدیم، همین نظرها آثارش این میشه .

پس خانم های عزیز، چرا نمی خواهید فاطمه زهرایی باشید ؟! چطور حضرت فاطمه سلام الله علیها داخل خانه اش نشست و چنین فرزندانی را تربیت کرد، خب شما هم یاد بگیرید، واجب نکرده که شغل خاصی برای خودتان داشته باشید، همین که فرزندانی صالح و پاک تحویل جامعه دهید، خودش یک نوع جهاد در راه خداست که شما را هزاران پله به خدا نزدیکتر می کند و این اجرش خیلی بیشتر از این است که کاری کنیم که شیطان به وسوسه بیافتد و ما را در دام خود بیاندازد .

پینوشت................................................
بنده با کار کردن زن در اجتماع مخالف نیستم ، ولی آنجایی باید حضور داشته باشد که لازمه حضور زن اس ، مثل تدریس به خانم ها، بعضی از عملیات آتش نشانی، جراح خانم، بیمارستان ها، کارهای فرهنگی مربوط به زنان، ماموران مخفی پلیس که احتیاج به خانم دارد و ... .
ولی اینکه زن در جاهایی حضور پیدا کند که اصلا احتیاجی به زن نیست و مرد هم می تواند آن کار را انجام دهد این مساله انگیز است. و خانمها توجیح میکنند که ما برای اینکه همسرشان شغل و در امد مناسبی ندارد  ما نیز دنبال کار می گردیم، بله، چون بیشتر مشاغل را امروزه خانم ها اشغال کرده اند، مثل الان که راننده اتوبوس شهری خانم داریم، و وقتی از او می پرسیم علت برای گرفتن این شغل چیست؟ می گوید: "علت خاصی ندارم، به این کار علاقه مند هستم" بله دیگر، جامعه ما مشکل دارد که این چنین مشاغلی را به خانمها محول میکند و یک مرد را از کسب در آمد می اندازد، حتی در کشورهای غربی هم خیلی از مشاغل را به خانم ها نمی دهند.



  • کلمات کلیدی : اجتماعی
  • نوشته شده در  دوشنبه 87/5/28ساعت  12:38 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \