سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

در راستای ایام عاشورا هستیم ، مطمئنا دسته های عزادری و سوگواری در هر محله ای بر پا خواهد بود ولی ....
الانه یکی از ایرادهایی که سنی ها به ما شیعیان می گیرند، طرز عزاداری کردن ماست . و متاسفانه رسانه های عربی و غربی شیعیان ایران را در ایام عاشورا طوری نشان می دهندکه انگار درندگانی هستیم که جز خشونت با چیز دیگری ارضا نمی شویم مگر با ریختن خون از بدن مردم !
با اینکه شیعیان هند وپاکستان ، این گونه عزاداری ها را با شدت بیشتری انجام می دهند ولی رسانه های تبلیغاتی به ویژه تلویزیون و ماهواره ، فقط شیعیان ایران را زیر ذره بین قرارا می دهند .
من در عجبم ، چرا رسانه های غربی، تبلیغات نماز جمعه تهران را که بیش از دو میلیون مسلمان در ان شرکت می کنند را پخش نمی کنند؟
چرا رسانه های غربی آن خشوع و خضوع میلیون ها مسلمان که در دعای کمیل شبهای جمعه در ایران برگزارد می شود را پخش نمی کنند؟
چرا فقط به نقل مراسم عاشورا اهمیت می دهند و انگشت می گذارند روی قمه زدن مقداری انگشت شمار؟
حق این است که بگویم این عده از شیعیان که این کارها را انجام می دهند ، عملشان ربطی به دین ندارد ، این اعمال چیزی جز عادت و طغیان عاطفه شان نیست!
خود ما شیعیان به عقلهایمان رجوع کنیم ، اصلا چه معنا دارد انسان نیمه برهنه شود و شمشیری بردارد و در یک حرکت جنون امیز و با فریاد حسین! حسین! محکم به سر و صورتش بزند و خودش را خونی کند .
بیشتر از این تعجب می کنم که ، همین آقایان وقتی به حال خودشان بر میگردند، به جای اینکه کاملا ناراحت و اندوهناک باشند . آنها را در حال خنده و خوردن میوه و شربت می بینی و خوش می گذرانند و مثل اینکه با تمام شدن دسته عزاداری ، همه چیز تمام می شود!
درسته ! این کار جاهلان و عقب افتادگان شیعه است ولی به هر حال این را برای اظهار عشق و علاقه شان به امام حسین علیه السلام می پندارند.
روزی یکی از اینان را دیدم که با افتخار به من می گفت :" من غذایی برای حضرت عباس درست کردم و در طول این مدت حتی کفشهایم را از پایم در نیاوردم ، گفتم پس نمازت را چطور خواندی ؟ و چطور وضو گرفتی ؟ اصلا به حرفم اعتنایی نکرد " چرا ؟ چون معتقد بود اجرش را از حضرت عباس می گیرد .
این کوردلان امی و کوته فکر هنوز فلسفه قیام امام حسین علیه السلام را نمیدانند، نمی دانند که حضرت برای بر پا داشتن اسلام و از بین نرفتن همین احکام بود که قیام کرد.



  • کلمات کلیدی : مذهب، مسائل روز، سیاسی
  • نوشته شده در  شنبه 87/10/14ساعت  7:16 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \