سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

دوست نداشتم در این زمینه چیزی بنویسم. چون میدانم آن کسی که دنبال حقیقت می رود ، هیچوقت فریب استدلال های پوچ برخی از مقاله ها، خبرگزاری هاو شبکه های ماهواره ای را نمی خورد ولی...
چند روز پیش شخصی به نام (یک ایرانی) به گفته خودش بطور اتفاقی به وب بنده برخورد کرد. و کامنت های توهین آمیزی را برای مطلب گذشته ام گذاشت. در آن نه تنها به ولایت فقیه بلکه به مقدسات دین اسلام هم توهین کرده بود و دلیلش هم برخی از مسائل فقهی و بعضی از برخوردها و رفتارهای مردم ایران و برخی از قضاوت های قضات بود. تصمیم گرفتم این جواب را در پست جداگانه ای بنویسم تا خواننده ها هم بخوانند. این شخص(همان که به نام یک ایرانی برایم کامنت گذاشته بود) در یکی از پیامهایش لینکی را معرفی کرد و گفت این را بخوان بعد متوجه می شوی. من هم خواندم و فهمیدم که دلیل این توهینات او چه بوده.
در این لینک مقاله ای از محمد مطهری در رابطه با فسادی که در  ایران وجود دارد، بیان شده بود و آن را با قضاوت های کشورهای غربی مقایسه کرده بود. و می گفت چرا هر جرم و جنایتی که انجام می شود را در رسانه ها پخش نکنیم تا درس عبرتی شود.؟! و یکی دو نمونه از قضاوتهای دادگاههای غربی را در رابطه با جرم تجاوز بیان کرده بود.
وقتی این مقاله را خواندم به خودم گفتم یا نویسنده این مقاله از دنیا بی خبر است یا قصدو غرضی داشته. مگر ما در روایات نداریم که افشای گناه خودش یکنوع گناه است اگر ما جرمی را مرتکب می شویم نباید ان را تعریف کنیم چون خودش باعث میشود به مرور زمان آن حکم جلوی چشم ما عادی قلمداد شود و قبحش بریزد و اگر در رسانه های ایران این نوع جرم ها را بازگو نمی کنند دلیل بر این نمی شود که پرونده های آنان راکد مانده و همان چند نمونه اعدامی که در ملا عام انجام می گیرد کفایت میکند و لزومی ندارد که هر کسی جرمی را مرتکب شد در بوق و کرنا کنند. مطمئن باشید با این کار به سال نکشیده هم مردم و هم رسانه ها از بیان این گونه حوادث خسته شده و برایشان شنیدن این گونه اخبار عادی میشود و از همه مهمتر عمل این نوع جرم ها.
هم چنین در این مقاله به حکم یک بازیکن بسکتبال که به یک کارمند هتل و چند جوان که به یه رقاصه تجاوز کرده بودند اشاره ای شده بود . که حکمشان را حبس ابد داده بودند. و می گفت چرا باید در ایران این گونه پرونده ها چندین ماه زیر دست قاضی بماند و آخرش هم معلوم نشود پایانش چه شده.
اولا: پایانش را شاکی باید بفهمد نه منو شما.
دوما: این نوع از اجرام جوانب خیلی زیادی دارد و باید با توجه به آن حکم صادر کرد نه مثل حکم های کشورهای غربی که سالانه چندین هزار نفر بی گناه را اعدام می کنند که حتی کارگردانان و فیلم سازان آنان چندین فیلم در این رابطه ساخته اند .
سوما: کجای کاری ، در کشورهای غربی همراه کرایه کردن اتاق در هتل یک زن هم اجاره داده می شود ، و حتی مراکز قانونی و رسمی دارند که زنها را اجاره می دهند و از آنان مثل یک حیوان بهره کشی می کنند تا جایی که باشگاه های سکسی وجود دارد که زن و مرد که هیچ نسبتی با هم ندارند مانند خوک عمل جنسی خود را جلوی دید همگان انجام می دهند و از این راه کسب در آمد میکنند . و پدران خیلی راحت به دختران خود هم رحم نمی کنند و از انان استفاده جنسی می برند و کسی هم نیست به انها بگوید چرا؟! اصلا در آنجا این چیزها عادی است.
بعد ان موقع شما قضاوت های دادگاه های ایران را که اصلا شما به فقه اسلامی آشنایی ندارید و فلسفه آن را نمیدانید را با دو حکم از کشورهای غربی مقایسه می کنید؟! آنها اگر گاهی اوقات این مسائل را بزرگ نشان میدهند مطمئن باش دنبال منافعشان هستند وگرنه دلیلی ندارد آن را بیان کنند همین امسال یکی از کاندیدای ریاست جمهوری امریکا را به این جرم متهم کردند، آخرش چه شد ، خیلی راحت برای خودش زندگی اش را می کند.
در هر کشوری فساد وجود دارد و جوانانی هستند که بخاطر سرگرمی دست به چنین اعمال زشتی بزنند ، خوب ایران هم یکی از این کشورها ف اگر چند مورد، حالا بگوییم چندین مورد، در یک کشور 70 میلیونی دیده شود دلیل نمیشود که کل سیستم نظام را به باد انتقاد گرفت. در حالی که این آمار در مقایسه با آمار جوامع غربی تفاوت چشمگیری دارد و در آنجا مرد برای ازدواجش یک دختر باکره هم نمی تواند پیدا کند.
پس خواهشا موقع نوشتن این گونه مقالات همه جوانب را در نظر بگیرید تا باعث نشود عده ای افراد ان را سوژه خودشان قرار دهند و کل نظام اسلامی را به باد فحش و انتقاد بگیرند.



  • کلمات کلیدی : سیاسی
  • نوشته شده در  جمعه 87/6/15ساعت  8:14 صبح  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \