سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

بخاطر شادی یک شبه اخرت خود را خراب کردن.
الان در راستای مسابقات جام جهانی هستیم ، مطمئنا همه دست به دعا برداشتند تا ایران نیز در این مسابقات مقام بیاورد و به جام جهانی راه پیدا کند ولی تا به حال فکر کردید اگر ایران به جام جهانی راه بیابد و به قولی برای این مردم خوشحالی بیاورند ( می بینید مردم با چه چیز هایی خوشحال می شوند ) پشت این خوشحالی چه چیزی نهفته است ؟!
حتما ماجرایی را که دوره قبل اتفاق افتاد یادتان است . مردم از خوشحالی به خیابانها ریختند و دختر و پسرها خوشحالیشان را با در آغوش کشیدن یکدیگر ابراز کردند. آیا ارزشش را دارد که به خاطر خوشحالی چند لحظه خود دست به هر کاری بزنیم ؟! کشور عراق هم سال گذشته وقتی در اسیا به مقام اول رسید درست شب شهادت شروع به رقصیدن کردند ، ایا این کار درست است !؟چرا در این طور مواقع معنویات را جانشین هوی و هوس نکنیم ، و به جای رقص و پایی کوبی سجده شکر به جایی نیاوریم ، چرا در  این طور مواقع عکس العملی از خود نشان دهیم که دل رهبر را به درد آوریم ، دل رهبر را که چه عرض کنم ، دل امام زمان را ، کسی که به شما به عنوان شیعه ی خود و منتظر خود نگاه می کند ، ایا واقعا با این حرکات خود چهره یک منتظر واقعی را داریم ؟! حال که ظرفیتش را نداریم پس همان بهتر که مقامی عایدمان نشود، مقامی که این تبعات را به دنبال خود دارد .
پینوشت...........................................................................
بنده از اینکه ایران به جام جهانی صعود کنم مخالف نیستم ، بیشتر منظورم از گذاشتن این پست این بود که به مردم تلنگری زده باشم تا بفهمند مشکل کجای کار است که بعضی از این عزیزان در کامنت هایی که برایم گذاشتن به این موضوع اشاره کردند.



  • کلمات کلیدی : مسائل روز
  • نوشته شده در  یکشنبه 87/4/9ساعت  6:5 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \