سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

در ارتباط با پست قبلی ام . (دروغگو کیست)

ما این جملات را نسبت به شیعیان می بینیم و می گوئیم این فکر خام است . و تغییر خواهد کرد و با گذشتن زمان عوض خواهد شد ، ولی هرچه روزگار می گذرد بر صفحات حملات افزوده می شود .

آیا با این روش باز اگر اعتمادمان از بزرگ و کوچک اهل سنت سلب شد باز باید ملامت شویم !؟

آیا اگر در مقابل اجنبی پرستی قرار گرفتیم و از خود دفاع کردیم باز باید ملامت شویم ؟!

آیا شرم آور و درد ناک نیست ، که فرزندان یک دین واحد به یکدیگر حمله کنند و همه به دست استعمار گران و استثمار طلبان دچار گردیم ؟! و از حق غصب شده خود صرف نظر کرده و نظری به امراض و مشکلات اقتصادی و اجتماعی خود نداشته باشیم ؟!

ما به هیچ دینی و مذهبی از ادیان و مذاهب و ملتی از ملتها حمله نمی کنیم ، و به هیچ فردی از افراد اعتراض نمی کنیم ، ولی در این شرائط نمی خواهیم کسی به ما حمله کند زیرا اگر به ما حمله کرد ، ما در کمین گاه نشسته ایم .

ما این بیان را به گفته رسول بزرگ اسلام (ص) ختم می کنیم " یا علی لا یحبک الا مومن و لا یبغضک الا منافق " یا علی (ع) " فقط مومنین دوستدار تو هستند و منافقین دشمنان تو .

با این بیان، نفاق، سبب دشمنی با علی (ع) و ایمان، سبب دوستی و محبت اوست و محال است که نفاق و ایمان با یکدیگر جمع شوند مگر اینکه منافق مومن شود و مومن منافق گردد.

 ما شیعیان ایمان به خدا و رسول(ص) و کردار حق را به خاطر حق بودن آن از دست نخواهیم داد ، این عقیده در هیچ تاریخ و زمانی عوض نخواهد شد و وعده خدا صحیح است که می گوید :"لن یضروکم الا اذی و ان یقاتلوکم الادبار ثم لا ینصرون" (آل عمران 108) اهل کتاب نسبت به شما غیر از مختصری اذیت کار دیگری نمی توانند انجام دهند ، اگر با آنها جنگ کنید به شما پشت کرده فرار می کنند و یاوری ندارند .



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  دوشنبه 87/1/26ساعت  9:11 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \