سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

یک بار یکی هست یک حرفی را می زند و از آن طرف اگر بخواهد از زیرش شانه خالی کندو خلاف آن عمل کند در خفا انجام می دهد، به طوری که کسی نفهمد حرفش با عملش یکی نیست، مثل معاویه!

یک بار هم یکی هست که یک حرفی را می زند ولی از آن طرف درست و در مقابل چشمان همه گان خلاف آن را انجام میدهد، که با این کارش یا مردم را احمق فرض کرده و یا خودش را به نفهمی زده، مثل یزید!

شاید کمی سخت باشد چهره ی دسته اول را رو کنی، ولی رو کردن چهره ی واقعی دسته ی دوم اصلا کار مشکلی نیست، چون فقط کافیست یک جفت چشم بینا و عقل درست و حسابی داشته باشی، و وقتی تناقض گویی هایش را دیدی مطمئنا دیگر حنایش برایت رنگی نخواهد داشت، مگر اینکه با حمایت از او چیزی به تو بماسد و یا بتوانی به خواسته های ناروایت برسی.

مثلا من می گویم در ستاد انتخاباتیم باید افرادی متعهد به ارزشهای انقلاب اسلامی، پایبند به آرمان های امام خمینی (ره)، و استوار در جهت برقراری و حفظ استقلال، آزادی، عدالت و حمایت از مستضعفان باشد و در سطح ملی و استان ها خوشنام باشند.

اما وقتی که به نگاه به عملکردهایش می کنی، می بینی که کسانی مثل احسان نراقی، علی ربیعی، محمد رضا تاجیک، غلامرضا ظریفیان، علی وفقی، صفدر حسینی و ... که پرونده برخی از انها گاها مبارزات علنی برای براندازی نظارم دیده می شود و در همین چند سال پیش در واقعه 18 تیر نیز بی نصیب نبوده اند! حضور دارند.

حال سوال اینجاست که چرا به انتخاب چنین افرادی دست زده، آیا خبر نداشته که این فراد مسئولیت ستاد انتخاباتیش را در استانهای مختلف بر عهده دارند، و یا خبر داشته و سکوت را اختیار کرده؟!

اگر فرض اول را در نظر بگیریم که او از حضور چنین افرادی در ستادش بی خبر بوده، در این صورت باید برای ادامه کارش تجدید نظر کند، چون اگر همین اول کار نتواند از حضور چنین افرادی که پرونده سیاه و تاریکی دارند و بر همه نیز روشن است جلوگیری کند، چگونه می تواند فردای ریاست جمهوری از نفوذ آنها در دستگاه دولتی و مسائل مهم کشوری جلوگیری کند؟!

حالا اگر فرض دوم را در نظر بگیریم و بگوییم او از حضور این افراد در ستادش با خبر بوده، ولی سکوت را اختیار کرده و یا راضی بوده، که اگر چنین فرضی را در نظر بگیریم، اوجفای بزرگی را در حق مردم این ملت و آرمانهای این انقلاب انجام داده، چرا که امام (ره) مدام ملت را از دست گرفتن این انقلاب به دست نا اهلان بر حذر می دانست.

بله آقای موسوی، شما با این عملکردهایتان، و با این تناقض گویی هایتان، تمام راههایی را که شاید چهره ی شما را در نزد ما دلسوز و خیر خواه این ملت ومردم بداند بست اید. و با چرند گویی های ما بعد انتخابات قضیه را از اینی که هست بدتر نکنید.



  • کلمات کلیدی : سیاسی
  • نوشته شده در  سه شنبه 88/4/23ساعت  11:35 صبح  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \